טיפול בתת פעילות וביתר פעילות בבלוטת התריס

0 +
שנות ניסיון
% 0
אחוזי הצלחה
0 +
לקוחות מרוצים

מהי בלוטת התריס ?
דרכים לטיפול בתת פעילות וביתר פעילות בבלוטת התריס

בלוטת התריס נמצאת בצוואר, ממש מתחת לגרון. בלוטת התריס אחראית על דברים רבים: היא מעלה את רמת האנרגיה, מזרזת שרפת שומנים, שולטת במשקל,  מעלה את קצב הלב, משפיעה על התיאבון, מסייעת לתפקוד תקין של המעיים, מסדירה את המחזור החודשי, שומרת על שיער, עור וציפורניים בריאים ו קשורה לבריאות הנפש.

בלוטת התריס לוקחת חלק בתהליכים אלה על ידי ייצור הורמונים בגוף.

ההורמונים החשובים ביותר של בלוטת התריס הם: T 3 (תריודוטירונין) –  ההורמון הפעיל T 4 (תיירוקסין) –  ההורמון הלא פעיל

מה זה השימוטו וגרייבס? ומה הקשר לבלוטת התריס?

השימוטו, הוא השם שניתן למחלה אוטואימיונית אשר גורמת לתת פעילות של בלוטת התריסגרייבס, לעומת זאת, זו מחלה אוטואימיונית הגורמת בדרך כלל לעודף\יתר פעילות של בלוטת התריס. השימוטו וגרייבס הם קצוות מנוגדים של אותו הספקטרום. בשני מקרים אלה, המערכת החיסונית חושבת שבלוטת התריס היא פולש זר ולכן עובדת מסביב לשעון כדי להרוס את בלוטת התריס.

המקום הבסיסי בו נחפש אחר תשובות היא מערכת העיכול אשר תופסת לא פחות מ-70% מהמערכת החיסונית. בדיקת צואה מקיפה יכולה למצוא את הבעיה במערכת העיכול אשר עשויה להיות נתינת מסר שגוי למערכת החיסונית להרוס את בלוטת התריס.

רוב האנשים הסובלים מבעיות בבלוטת התריס הן נשים

תדמיינו את בלוטת התריס כמו "רגל על דוושת הגז". אתה לוחץ על דוושת הגז והמכונית מתחילה לנסוע, אך רק אם יש מספיק דלק במיכל. בלוטת התריס היא ה"רגל על דוושת הגז" אשר מניעה את המכונית והקורטיזול, הורמון המופרש מיותרת הכליה, הוא הדלק במיכל. כאשר האדנרל (יותרת הכליה) מתפקד היטב, הוא מאפשר גם לבלוטת התריס לתפקד כראוי. אם את נוטלת תרופות של בלוטת התריס ובדיקות הדם נראות מאוזנות, אך בכל זאת את חשה עייפות, יכול להיות שיותרת הכליה שלך זקוקה לעזרה.

מהם התסמינים ליתר פעילות בלוטת התריס?

דפיקות לב, רעד פנימי, דופק מוגבר גם במצב מנוחה, הרגשת עצבנות, רגישות יתר, נדודי שינה, הזעות בלילה, קושי לעלות במשקל, עיניים בולטות (מחלת גרייבס)

מהם התסמינים לתת פעילות בלוטת תריס?

הרגשת עייפות או תפקוד איטי, תחושת קור בידיים, ברגליים ובשאר חלקי הגוף, צורך בכמות שינה מוגזמת בכדי לתפקד היטב, עלייה במשקל למרות הקפדה על דיאטה דלת קלוריות, תפקוד לא תקין של המעיים, כאבי ראש בבוקר המתפוגגים במהלך היום, התקרחות השליש החיצוני של הגבות, שיער ראש דליל, נשירת שיער מוגברת, יובש של העור ו/או הקרקפת, תפקוד איטי מבחנה מנטלית

כיצד תוכלי להשיב את האיזון שלך?

כמו שבוודאי ראית והבנת ישנם הורמונים שונים שיש לבדוק על מנת שנוכל לאבחן בדיוק את הבעיה ולקבוע את דרך הטיפול שתתאים לך, אני דוגל בביצוע בדיקות הורמונאליות מקיפות שמבוצעות על ידי בדיקות רוק. הבדיקה אנו שולחים לארה"ב אל אחת המעבדות הטובות והגדולות ביותר בעולם בתחום הבדיקות רוק.
לאחר קבלת התוצאות אני בונה תוכנית טיפול שמאפשרת לגוף לחזור בצורה טבעית למצבו הקודם ולאזן בחזרה את פעילות הבלוטה.

קיבלתם טיפול בבלוטת התריס ועדיין לא מרוצים ? סובלים ממצבי רוח ונדודי שינה,מוכנים לטיפול אלטרנטיבי וקונבנציונלי משולב? יש לנו ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בגיל המעבר ובבלוטת התריס.

התקשרו עכשיו למרפאה שלנו ב- 0523221898.

תוכן עניינים