חשיבותו של האסטרוגן

0 +
שנות ניסיון
% 0
אחוזי הצלחה
0 +
לקוחות מרוצים

השפעה על תפקוד מערכות הגוף וחשיבותו של האסטרוגן

חשיבותו של האסטרוגן לשמירה על איזון ההורמונלי:
  • חשיבותו של האסטרוגן הנה בכך שהוא דרוש לתפקוד נכון של מערכות רבות בגוף, אולם רמות אסטרוגן גבוהות מדי עלולות לפגוע בהן. רובנו, נשים וגברים, עמוסים לעייפה באסטרוגן. זו אינה עובדה מפתיעה במיוחד בהתחשב באוויר שאנו נושמים, במים שאנו שותים ובמזון שאנו אוכלים. כימיקלים במבנה דומה לאסטרוגן או אסטרוגן סינתטי, נכללים בתרופות המיועדות לבני אדם; בחומרים המשמשים לפיטום בעלי חיים  לפני שחיטתם, לשיפור תפוקת החלב אצל הפרות ולהדברת מזיקים בפירות וירקות; במוצרי דלק המסייעים לרכבים שלנו לנסוע; ובמוצרי הפלסטיק בהם אנו אורזים את מזוננו.

 

  • רמות האסטרוגן והפרוגסטרון חייבות להיות מאוזנות כדי לפעול יחדיו ביעילות. רמות הפרוגסטרון נוטות לצנוח מוקדם יותר ובצורה חדה יותר עם הגיל, לעומת רמות האסטרוגן. גורמים אלו עלולים להוביל לרמה גבוהה מדי של אסטרוגן ביחס לרמת הפרוגסטרון בגוף. חוסר איזון זה בין האסטרוגן לפרוגסטרון מהווה גורם נפוץ להופעת התסמינים המופיעים בגיל הבלות ובגיל הביניים. אלו עשויים להופיע גם לאחר לידה או במהלך תקופות של מתח נפשי מוגבר בהן האישה עוברת שינויים הורמונליים מהותיים. עודף באסטרוגן עלול לגרום לבעיות בבלוטת התריס, מחלות שד, דימום ווסת מוגבר או בלתי סדיר, רכות בשד, צבירת מים, מצבי רוח, השמנה, קשיי שינה ועוד.

 

ניתן יהיה להחזיר את מצב ההורמונים לאיזון ולאפשר תפקוד תקין של בלוטת התריס. ניתן להשאיר פרטים באתר או להתקשר אלינו ל-03-6909360 ולתאם שיחה יעוץ עם ד"ר יפה ולהתייעץ בנוגע למצבך, ללא התחייבות וללא תשלום.

תוכן עניינים