טיפול בבלוטת התריס

0 +
שנות ניסיון
% 0
אחוזי הצלחה
0 +
לקוחות מרוצים

מהי הדרך הנכונה לטיפול בבלוטת התריס ?

הדרך הטובה ביותר לטפל בבלוטת התריס היא לטפל בה יחד עם בלוטת האדרנל, עם ההורמונים הנשיים, עם ההורמונים הגבריים, עם מערכת החיסון ועם מערכת העיכול. מדוע זו הדרך הטובה ביותר לטפל בבלוטת התריס? מפני שזו הדרך בה הגוף עובד – אף אחד לא סובל "רק" מבעיה בבלוטת התריס. כדי לטפל רק בבלוטת התריס, את עלולה להחמיר את חוסר האיזון במערכות אחרות שהוביל מלכתחילה לבעיה בבלוטת התריס. 

כמובן, אפשר להחזיר את בדיקות הדם של בלוטת התריס לרמה נורמלית על ידי בליעת כדורים לבלוטת התריס, אבל אז לא תחזרי למשקל נורמלי ולרמת אנרגיה תקינה רק מפני שיש לך תוצאה תקינה בבדיקות הדם.  

לדעתי, יש ארבעה גורמים שיש לקחת אותם בחשבון ולשקול לטפל בהם על מנת לשמר בריאות מיטבית.

  1. בלוטות האדרנל. הן נותנות לתאים אנרגיה על מנת למלא אחר הוראות בלוטת התריס. את יכולה לקבל את הטיפול הנכון לבלוטת התריס, אבל אם אין לך אנרגיה של האדרנל, התאים לא יכולים לבצע את הוראות האדרנל.    

  2. הורמוני המין. אנחנו חיים עם התערבות רבה של הורמונים כימיים חיצוניים (כמו זיהום אוויר, חומרי הדברה במזון) ועם משבשים הורמונליים (כמו בשמים תעשייתיים, פלסטיק, חומרי ניקוי) ולכן קשה להגיע לאיזון.
    חשוב לציין כי נשים יוצאות מאיזון בקלות רבה יותר מגברים – יותר מדי אסטרוגן גורם לעלייה במשקל, תסמונת קדם וסתית, חרדה, בעיות ברחם ובשדיים ובעיות בבלוטת התריס. 

  3. מערכת החיסון. לרוב, מחלה של בלוטת התריס מלווה גם במרכיב אוטואימוני. אם מערכת החיסון לא משתפרת, הגוף ממשיך לפגוע בבלוטת התריס. לעיתים קרובות, אני רואה נוגדנים שחוזרים לרמה נורמלית לאחר טיפול במערכת החיסון.  

  4. מערכת העיכול. מערכת העיכול יכולה להפוך לאויבת של בלוטת התריס במידה ואתם סובלים מגזים, עייפות או נפיחות לאחר ארוחה, מעצירות או שלשול ואפילו אם אבחנתם כסובלים ממחלת קרוהן או מתסמונת המעי הרגיז. "מעי דליף" – זהו מצב שבו מערכת העיכול יכולה להשפיע באופן שלילי על בלוטת התריס כאשר זה נעשה למקור לשליחת נוגדנים כדי להרוס את בלוטת התריס. נוצר מצב שבלוטת האדרנל מעבירה את האנרגיה שלה לניקוי חיידקים מזיקים, קנדידה, פרזיטים, דלקת, רגישויות למזון – ואז לא נותרים מספיק אנזימים לעיכול תקין. 

התמקדות הטיפול בארבעת המערכות האלו כאשר מטפלים בבלוטת התריס, יתכן מצב שבו לא יהיה כל צורך בתרופה לבלוטת התריס, ואם כן יהיה צורך בתרופה לבלוטת התריס – יש למצוא את התרופה הנכונה עבורך. 

     T4אלטרוקסין, יוטירוקס, סינטרואיד – הם כולם T4. מטופלים רבים מרגישים טוב עם T4 בלבד כי יש להם רמה טובה של אנזימים שממירים T4 להורמון התריס הפעיל T3.   

T3     יש מטופלים שאינם ממירים T4 לכמות מספקת של T3 לצורך איבוד משקל, אנרגיה רבה יותר ועוד. מטופלים אלה צריכים לקחת T3.

תרופה ממקור חי (NDT)

חלק מהמטופלים מרגישים טוב עם תרופה שיש בה את כל ההורמונים של בלוטת התריס בכדור שמופק מפרה שיש לה רמה סטנדרטית של T3 ו T4 יחד עם גורמים משלימים שנמצאים בבלוטת תריס אנושית. 

קשה להאמין כמה רבים האנשים שחשים עייפות תהומית מאחר ובלוטת התריס שלהם מטופלת לבדה. פעמים רבות, רק לאחר שכל המערכות מטופלות וניתנת התרופה המתאימה לבלוטת התריס, המטופל חוזר לבריאות מיטבית, בעזרת השם.

יחד נחזיר את התשוקה לחיים, אנרגיות חיוביות וגוף בריא כימיקלים וסטרס זורקים את ההורמונים שלכם מאיזון. יותר מ85% מהמטופלים שלנו הצליחו להחזיר לעצמם את החיים.

בדיקת הורמונים ברוק Diagnos Techs Incorporated (DTI) הפכה למעבדה הגדולה והוותיקה ביותר בארה"ב לבדיקת הורמונים ברוק. היא מונה 25,000 רופאים ובודקת יותר ממיליון אנשים בכל שנה. מחקרים רפואיים על הורמונים נעשים על רוק ולא על דם מאחר והרוק מכיל רק הורמונים פעילים. בדיקות דם לעומת זאת, מדווחות על הורמונים פעילים והורמונים לא פעילים יחד כך שתוצאה תקינה ברמת ההורמונים, עלולה להטעות. בלוטות הרוק פועלות כפילטר המאפשר מעבר של הורמונים פעילים בלבד אל הרוק ועל כן, בדיקת רוק מהווה הבדיקה הנקייה והמשמעותית ביותר בבחינת רמות ההורמונים שעובדים בגוף.

בעוד שבדיקות הצואה של קופות החולים מראות תוצאות חלקיות או שאינן בודקות את כל הבדיקות הנדרשות, בדיקות העיכול המתקדמות של DTI מבהירות מה באמת קורה בתוך מערכת העיכול. הן מצליחות לגלות את הסיבות לתופעות כגון בטן נפוחה, כאבי בטן, ריפלוקס חומצי, גזים, שלשול/עצירות ועייפות אחרי האוכל. אחד משני מכשירי בדיקת צואה המיוחדים והמדויקים ביותר בעולם נמצא במעבדת DTI. טכנולוגיה מתקדמת זו באה לשירות הלקוחות, במטרה לזהות בצואה באופן מדויק חיידקים לא טובים, קנדידה, פרזיטים ותגובות שונות לדברי מזון. לד"ר יפה יש גם מערך בדיקות של אנזימי עיכול המפרקים את המזון ובדיקות המזהות סממנים של דלקת במעי המצויים בצואה. בין סוגים רבים של טכנולוגיה אנליטית במעבדת  DTI, משתמשת באידוי לייזר, שחזור וניתוח גנטי בכדי לספר לד"ר יפה את הגורם לבעיית העיכול כאשר הקופה אמר שהיא תקינה או אפילו לא בודקת.

בדיקת תירופלקס אם אתה חושב שבלוטת התריס שלך איטית אבל בדיקות הדם שלך תקינות, בהחלט ייתכן שאתה צודק. תוכל לבדוק את רפלקס בלוטת התריס שלך עם מכשיר הThyroFlex. מערכת thyro-flex הינה פטנט עדכני לא פולשני, שבודק, מאבחן ומסייע לתחזק מצבים שונים של בלוטת התריס. מערכת זו משתמשת ברפלקסים ובסימפטומים כדי לקבוע במדויק את תפקוד הבלוטה ומאפשרת לרופא להעריך בצורה מדויקת את בריאות הפציינט. כ-80% מהאוכלוסייה סובלים מהפרעה בתפקוד בלוטת התריס. thyro-flex מהווה בדיקה נוחה, לא פולשנית ולא מכאיבה, שנותנת תוצאה מיידית. "כל בדיקות הדם שבודקות את מצב בלוטת התריס אינן מדויקות בקביעת תפקוד בלוטת התריס. הדרך היחידה לאבחן מחלות של בלוטת התריס היא באמצעות רפלקסים וסימפטומים". כך אומר ד"ר סר ר.י.ס. בייליס, אנדוקרינולוג ידוע בבית החולים הנחשב ליסטר בלונדון, אנגליה, האנדוקרינולוג של משפחת המלוכה.

המרפאות שלנו נמצאות ברמת גן ובבית שמש.

ניתן להשאר פרטים באתר או להתקשר אלינו ל:

072-2422022

תוכן עניינים