למה בדיקת רוק?

0 +
שנות ניסיון
% 0
אחוזי הצלחה
0 +
לקוחות מרוצים

בדיקת רוק ייחודית

בדיקת רוק לאבחון שיבושים בבלוטת התריס ופיברומיאלגיה

מה הסיבה שאנו ממליצים על בדיקת רוק? אנו ממליצים למטופלים שלנו לבצע שימוש בבדיקות רוק מכיוון שבדיקות הרוק הינן מדויקות מאוד ומאפשרת לגלות את מצב הורמונים שונים אשר את חלקם לא ניתן לגלות באמצעות בדיקות הדם. זהו צעד מומלץ (לעתים הכרחי) להתאמת טיפול יעיל בפיברומיאלגיה ובבלוטת התריס.

מכון יפה תומך בגישה שיש לבצע בדיקת רוק בכדי לקבל את האבחנה המדויקת ביותר עבור מצב גופך.

מכיוון והפרופיל ההורמונלי שלכם ייחודי לכם ממש כמו טביעת אצבעכם. ייתכן שאתם סובלים מאותם מחושים, ומאותן תחושות כשל חבריכם, אך הגורם הנו שונה- ולכן גם הטיפול יהיה שונה.

כיום בבדיקות רוק ניתן לבדוק ברמת דיוק גבוה מאוד את מצב ההורמונים בגופך, הבדיקות רוק שעליהם אנו ממליצים מאבחנות את מצב ההורמונים בגופך, ומאבחנות 25 הורמונים שונים בגופך.

אנו מציעים לכם בדיקת רוק כדי לבדוק את מצבכם ההורמונלי – להתאים לכם באופן אישי טיפול הורמונלי

טיפול על בסיס הורמונים זהים ביולוגית לגופכם, על מנת להשיב לכם את האיזון ההורמונלי שלכם כיום בדיקות הרוק המדויקות ביותר מבוצעות בארצות הברית. בדיקת רמת ההורמונים שמבוצעת מאפשרת לבדוק מהי רמת ההורמונים שבגופך.

 הבדיקה נערכת על פי הרוק ולא דרך הדם, ולכן תוצאות הבדיקה משקפות בדיוק, את התמונה האמיתית של מצב ההורמונים בגוף האדם.

חשוב לדעת: בדיקות הדם שנערכות בקופות החולים בארץ, מראות תוצאות פחות מדויקות לגבי תמונת ההורמונים האמיתית, לפעמים קיימים מצבים שישנה בעיה ובדיקת הדם לא מציגה אותה כלל ולפיה מצב ההורמונים תקין.
הסיבה לכך היא שתוצאות בדיקת הדם שונות מתוצאות בדיקת הרוק היא: בדם מצויים גם הורמונים פעילים וגם הורמונים שאינם פעילים.

ברוק מצויים ההורמונים הפעילים בלבד. נוכחות ההורמונים "שאינם פעילים" בדם מטעה ואינה מעידה על חוסר או עודף של הורמונים בגוף.

 

לכן התוצאה האמיתית תתקבל רק על פי מצב ההורמונים בבדיקת רוק.

בדיקות הרוק מתבצעות בשיתוף עם חברת פול הלט שמייצגת בישראל את Diagnos-Techs™ ,שהיא אחת המעבדות הגדולות ביותר בעולם לבדיקות רוק. המעבדה נמצאת בארה"ב. בדיקות אלה מאפשרות לנו במרפאה לאיזון הורמונלי להתאים לכם את הטיפול היעיל ביותר להתמודדות עם פיברומיאלגיה או שיבושים אחרים בפעילות בלוטת התריס.

תוכן עניינים