מחקרים על כולסטרול וחשיבותו לאיזון הורמונלי

0 +
שנות ניסיון
% 0
אחוזי הצלחה
0 +
לקוחות מרוצים

טיפולים לאיזון הורמונלי מבוססי מחקרים על כולסטרול

מחקרים על כולסטרול מראים שהוא עשוי להיות לא כל כך רע

פרופסור סרגי דזוגן הוא מנתח לב שערך מחקרים על כולסטרול וכתב ספר על כולסטרול. הוא ערך שני מחקרים רפואיים אשר אישרו את מה שהוא ראה במרפאה שלו. הוא גילה כי רמת הכולסטרול עולה כאשר הגוף זקוק  ליותר הורמונים, ורמות הכולסטרול יורדות, כאשר ההורמונים חוזרים לאיזון. ד”ר זדוגן משתמש בהורמונים זהים ביולוגית ,כדי להשיב את האיזון לגוף ולהוריד את רמת הכולסטרול חזרה לנורמה.

פרופסור סרגי דזוגן טוען שהסיבה לכך שהכולסטרול עולה כאשר יש חוסר איזון הורמונלי היא משום שכל ההורמונים מיוצרים מכולסטרול. במחקרים על כולסטרול מצא פרופ. דזוגן, כי כאשר יש מחסור בהורמונים בגוף, הגוף מייצר כולסטרול עודף על מנת לייצר את ההורמונים החסרים לו. מכאן נובע שנטילת תרופות סטטינים נגד כולסטרול היא לא הטיפול המתאים לעודף כולסטרול. הגוף מעלה את רמת הכולסטרול מסיבה מסוימת ומכריח את הכולסטרול לרדת על ידי נטילת סטטינים וכך הכולסטרול לא מצליח להשיג את מה שהוא מנסה לעשות– ייצור הורמונים. אני חייב לציין כי הרבה אנשים לוקים בהתקפי לב למרות שהם נוטלים סטטינים.

במחקרים על כולסטרול ואיזון הורמונלי ד”ר דזוגן שם לב כי:

  • תופעות לוואי של תרופות להורדת הכולסטרול הן אותם הסימפטומים של תסמונת העייפות הכרונית ופיברומיאלגיה (דאבת). שתי מחלות הקשורות ברמות הורמונים נמוכות.
  • הכולסטרול גבוה בדרך כלל בזמנים שבהם הגוף צריך לייצר יותר הורמונים, לדוגמה: בזמן הריון, זמני גדילה של ילדים ובתקופות לחץ ומתח.
  • הכולסטרול הוא “מארח” של מחלות נפשיות והתמכרויות, מה שיכול להוות גורם משפיע על הסיבה שהמצב משתפר כאשר משיבים את ההורמונים לאיזון ומורידים את רמת הכולסטרול.

מתוך המחקרים על כולסטרול ניתן להמליץ על בדיקת רוק

אם יש לך כולסטרול גבוה, כדאי לך לבדוק את רמת ההורמונים שלך בגוף באמצעות בדיקת רוק. אם למעשה יש לך רמות נמוכות של הורמונים, השבתם למצבם התקין יכולה להשפיע על רמת הכולסטרול שלך ולהוריד אותו (הסבר למה בדיקת רוק מומלצת).

ניתן להישאר פרטים באתר או להתקשר אלינו ל 03-6909360 ולהתייעץ ללא תשלום עם הצוות הרפואי שלנו בכל נושא הקשור לכולסטרול ותופעות הנובעות מחוסר איזון הורמונלי כמו פיברומיאלגיה.

תוכן עניינים