ד"ר ישראל יפה
​​ בלוטת התריס

טיפול טבעי, אישי ורפואי
לאיזון בלוטת התריס​

0 +
שנות ניסיון
% 0
אחוזי הצלחה
0 +
לקוחות מרוצים

בעיות בבלוטת התריס

תת פעילות, יתר פעילות, השימוטו, גרייבס, קישריות, גויטר, רמה גבוהה של נוגדנים. לרוב הבעיה אינה בבלוטת התריס, אך המציאות היא שרק בלוטת התריס מטופלת. הגורמים האמיתיים לא נלקחים בחשבון: חוסר איזון של ההורמונים הנשיים ושל ההורמונים של האדרנל , ומעי רגיז. בעזרת הורמונים זהים ביולוגית, אפשר למנוע התחלה של לקיחת תרופות לבלוטת התריס או לצמצם את עוצמת הכדורים לבלוטת התריס במקום להעלות באופן תמידי את המינון.

משקל

הורמונים זהים ביולוגית הם חלק חשוב מאוד בתהליך של איבוד משקל. כשאתם עושים את כל הדברים הנכונים ועדיין המשקל שלכם לא יורד, בדרך כלל אלו בלוטת התריס, בלוטת האדרנל וההורמונים הנשיים שגורמים לכך. 

עייפות קיצונית

 הדלק לבלוטת התריס ובלוטת האדרנל – שתיהן שותפות ליצירת אנרגיה. בלוטת התריס היא הרגל שלוחצת על דוושת הגז ובלוטת האדרנל היא הדלק שיש במיכל לחץ חזק יותר על דוושת הדלק (תרופות לבלוטת התריס) ללא מילוי הדלק במיכל (בלוטת האדרנל) רק תגרום למכונית זעזועים ואתם תרגישו גרוע יותר. הורמונים זהים ביולוגית משקמים את האיזון הנכון בין בלוטת התריס לבלוטת האדרנל.

הפרעות שינה

הפרעות שינה יכולות להיגרם על ידי קורטיזול גבוה, פרוגסטרון נמוך, אסטרוגן גבוה או גזים במערכת העיכול. כדורי שינה עשויים "להפיל" אותך לתוך השינה, אך אינם מתקנים את הבעיה. הורמונים זהים ביולוגית יכולים להחזיר לך שינה טובה ובה בעת לשפר את הבריאות הפיזית והרגשית שלך. 

תסמונת קדם וסתית וגיל המעבר

כשאת סובלת מתסמונת קדם וסתית או מתסמיני גיל המעבר, את יודעת שהסיבה היא חוסר האיזון של ההורמונים הנשיים. הורמונים נשיים בלתי מאוזנים מפריעים לבלוטת התריס או למוח לתפקד באופן נורמלי. הורמונים זהים ביולוגית יכולים לשקם את איכות החיים שלך ואת בריאותך.

חרדה, פאניקה, דיכאון, מוטיבציה

ידוע שהגוף והנפש משפיעים רבות אחד על השני, ולכן חוסר האיזון הרגשי יכול לנבוע מחוסר איזון פיזי ולהיפך. חוסר איזון בבלוטת התריס, בלוטת האדרנל או ההורמונים הגבריים והנשיים יכולים לגרום לתנודות ושינויים קיצוניים במצב הרוח והתפקוד היומיומי. הורמונים זהים ביולוגית יכולים לשקם את המאזן המתאים ביותר עבורכם.

קיבלתם טיפול בבלוטת התריס ועדיין לא מרוצים ?

סובלים ממצבי רוח ונדודי שינה,מוכנים לטיפול אלטרנטיבי וקונבנציונלי משולב? 

  יש לנו ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בגיל המעבר ובבלוטת התריס.

נסיון, ומקצועיות

ד"ר ישראל יפה הינו רופא כללי במהלך ה- 30 שנים האחרונות. הוא בעל ניסיון רב בטיפול בבעיות בתחום בלוטת התריס. ד"ר יפה מטפל בבלוטת התריס באמצעות שילוב מיוחד של רפואה טבעית וקונבנציונלית.

איכות הטיפול

ד"ר יפה חיפש במהלך השנים את התוספים ומוצרי ההורמונים הטובים ביותר. מספר מחקרים כבר הוכיחו כי שימוש בהורמונים זהים ביולוגית הוא הקרוב ביותר למה שהגוף אמור לייצר ויותר בטיחותי לשימוש ממרבית ההורמונים הסינטתיים שקיימים כעת בשוק.

שירות‭ ‬ויחס‭ ‬אישי

צוות המרפאה ישמח לסייע ולענות לכל שאלה ובקשה הקשורה בטיפול. חשוב לנו לשמור על מעקב צמוד עם המטופלים שלנו ולשמור על קו תקשורת פתוחה ובטוחה. מאחר ומדובר במרפאה פרטית, כל מטופל אצלנו זוכה ליחס אישי ומקצועי.

זמינות

שעות קבלת הקהל גמישות ביותר וניתן לקיים את הפגישות באופן פרונטלי ומקוון כאחד, לנוחיותכם. ניתן להשיג אותנו במגוון אמצעי תקשורת. במידה ואין מענה טלפוני נחזור בהקדם לכל פניה.

קיבלתם טיפול בבלוטת התריס ועדיין לא מרוצים ?

סובלים ממצבי רוח ונדודי שינה,מוכנים לטיפול אלטרנטיבי וקונבנציונלי משולב? 

  יש לנו ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בגיל המעבר ובבלוטת התריס.

ד"ר ישראל יפה

"מציאת שורש הבעיה של חוסר איזון בבלוטת התריס".
 

ד"ר ישראל יפה הינו רופא כללי במהלך ה- 30 שנים האחרונות. הוא בעל ניסיון רב בטיפול בבעיות בתחום בלוטת התריס. ד"ר יפה מטפל בבלוטת התריס באמצעות שילוב מיוחד של רפואה טבעית וקונבנציונלית.

ד"ר יפה סיים את לימודי הרפואה שלו באוניברסיטה לרפואה של ניו ג'רסי (University of Medicine and Dentistry of New Jersey). לאחר מכן עבד כרופא כללי בדרום ניו- ג'רסי במשך 12 שנים. במהלך הזמן, מרפאתו הקונבנציונלית הגיעה עד ל- 6,000 מטופלים. בנוסף, היה  ד"ר יפה חבר בצוותי רופאים בבתי חולים בניו ג'רסי: Underwood Memorial Hospital/Jefferson Medical College-Woodbury NJ וב- Kennedy Memorial Hospital, Stratford.