אבחון בלוטת התריס עם מכשיר – תירופלקס

0 +
שנות ניסיון
% 0
אחוזי הצלחה
0 +
לקוחות מרוצים

עייפות כרונית המונע תפקוד תקין ביום יום -
בצעו היום בדיקת בלוטת התריס עם מכשיר התירופלקס

בדיקות תירופלקס

המכשיר הראשון בעולם אשר בודק את פעילות בלוטת התריס ונותן תוצאות ברמת דיוק גבוהה  בתוך 4 דקות. המאפשר לתת טיפול בבלוטת התריס מדוייק יותר.

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם: מכשיר התיירופלקס, הגיע לישראל לאחר שאושר על ידי ה F.D.A  האמריקאי והוא נמצא במרפאתנו ברמת גן ובית שמש.

  • באמצעות המכשיר, אפשר לדעת בדיוק מירבי האם בלוטת התריס שלך מאוזנת.
  • במידה ואובחנת עם תת או יתר פעילות של בלוטת התריס, נוכל לדעת, אם התרופות  שאת נוטלת הן במינון הנכון והמדוייק לך ולשנות את המינון בהתאם.
  • המכשיר, מאפשר את בדיקת בלוטת התריס עד לרמת התאים, באמצעות בדיקת רפלקסים ביד בקלות ובמהירות.
  • הבדיקה נותנת מידע בנוגע לרמת חילוף החומרים שלך.

כדאי ומומלץ להבדק במקרים של מחלות אוטואימוניות של הבלוטה כמו: האשימוטו וגרייבס מאחר ונמצא כי בדיקות הדם אינן מדוייקות במקרים אלה כמו מכשיר התיירופלקס.

מכשיר התיירופלקס לעומת בדיקות הדם

חשוב לדעת,  כי בדיקת ה TSH אשר נערכת בקופות החולים כמדד לחוסר איזון  בבלוטת התריס, מאתרת רק כ-20 אחוז מהנבדקים אשר סובלים ממחלות הבלוטה. שאר 80 האחוזים אינם מאותרים ונאמר להם שהם בריאים למרות שהם אינם בריאים…

הבינו איך הטירופלקס ומערכת ההורמונלי יכול לשפר את הפרעות בלוטת התריס שלך

רקע על הבדיקות הדם

לפני שנים פותחו בדיקות הדם – TSH, FT3 ו- FT4 – הן פותחו על מנת להעריך את תפקוד בלוטת התריס.

מכשיר התירופלקס מאמץ את הפשטות של סימן וולטמן ופיתחה מכשיר הנקרא Thyroflex -תירופלקס. ההערכה המשרדית משתמשת בגיד ליד המרפק, כדי לבדוק את קצב הקליבר של התגובה הרפלקסית.

Thyroflex מספק ללא כאבים, ללא מחט, עלות יעילה של תפקוד בלוטת התריס עם דיוק גבוה יותר ב 98.5% עד 99% בהשוואה לבדיקות הדם במעבדה .

מדוע נעשה שימוש ברפלקס ?

רפלקס brachioradials מאבחן את תפקוד הגיד וקל לגשת אליו, את ההליך ניתן לבצע בעת ישיבה בנוחות על כיסא. לעומת זאת רפלקס אכילס עשוי לא להיות מאבחן אמין אצל חולים עם סוכרת, מחלות נוירולוגיות מסוימות ובקשישים.

איך זה עובד?

כיצד פועל המבחן?

רצועה קטנה ממוקמת סביב ידך. נקודת הרפלקס המדויקת על גיד הברכיאורדיסיס ממוקמת ומסומנת ב- X. פטיש מתכתי המחובר למחשב משמש להכות את נקודת הרפלקס. המחשב מודד את הזמן שבין שביתת הפטיש לבין שבירת פרק היד כלפי מעלה. ככל שהזמן ארוך יותר, כך אתה זקוק ליותר הורמון בלוטת התריס.

באופן אידיאלי, זה צריך לקחת 50-100 אלפיות השנייה עבור רפלקס היד להתרחש. אם זמן התגובה הוא יותר מ 150 אלפיות השנייה, זה סימן לתפקוד נמוך של בלוטת התריס.. אם התגובה רפלקס היא מהירה מאוד, פחות מ 50 אלפיות השנייה, זה אינדיקציה לכך בלוטת התריס שלך היא בעודף פעילות overactive, או hyperthyroid.

הבדיקה Thyroflex לוקחת כ 4 דקות למנהל והתוצאות מסופקות באופן מיידי. אם אתם לוקחים תרופות בלוטת התריס, הרופא שלכם יכול לבצע שינויים קלים במינון שלכם, גם אם בדיקות המעבדה שלכם נמצאות בטווח הנורמלי. הערכת Thyroflex היא למעשה קביעת פגם של תפקוד בלוטת התריס: זהו המבחן היחיד זמין הקובע כמה טוב הורמוני בלוטת התריס שלך מתפקדים ברמה התאית.

צפו מה אומרים על התירופלקס בעולם:

בדיקת התירופלקס הינה הבדיקה המדויקת ביותר שמקורה בארה"ב שפותחה על ידי ד"ר טרנר. הבדיקה סוקרה בערוצי טלויזיה רבים בארה"ב וסייע למאות אלפי מטופלים שונים בארה"ב בעולם לגלות מה באמת הבעיה שיש להם עם בלוטת התריס. להלן חלק מהקטעים מערוצי הטלויזיה השונים בעולם שדיברו על הבדיקה לבלוטת התריס הנקראת Thyroflex.

קצב חילוף החומרים במנוחה:

הדוחות מראים את קצב מנוחה מטבולי הנוכחי שלך (RMR). המייצג כמה קלוריות אתה כרגע שורף ביום. שיעור אופטימלי מנוחה מטבולית אצל נשים צריך לשרוף 2,250 קלוריות ליום; לגברים, זה עולה ל 2,750 קלוריות ליום.

הרופא יסביר את התוצאות הבדיקה. יתכן וימליץ לך לקחת תוספי בלוטת התריס ולבצע שינויים תזונתיים כדי לייעל את הבריאות של בלוטת התריס שלך. אם אתה כרגע נוטל תרופות, המטפל יכול להתאים את המינון לפי הצורך.

אם תוצאות ה thyroflex שלך הן בטווח התקין, ועדיין יש לך את תסמיני בלוטת התריס אז אנו ממליצים על בדיקת רוק כדי להעריך שהיא יכולה להעריך את מצבה של בלוטות יותרת הכליה שלך.

מכשיר התירופלקס הבדיקה מדויקת ביותר לבלוטת התריס. המכשיר הינו מאושר על ידי הFDA ובעל רמות דיוק גבוהות מאוד משמעותית מבדיקות הדם וטווח דיוק של 99%-98.5%.

תאם עוד היום – מועד לביצוע בדיקת תירופלקס.

 

תוכן עניינים