אודות

ד"ר יפה ישראל

ד"ר יפה, הוא רופא כללי כבר יותר מ-30 שנה. המרפאה שלנו ממוקמות ברחוב  ז'בוטינסקי 33 רמת גן – קומה 12  וכן בבית שמש. אנו גם מספקים יעוץ רפואי בטלפון למטופלים שאין באפשרותם להגיע למרפאה.הגישה הרפואית שלנו היא מאד הוליסטית. בתהליך האיזון ההורמונלי, אנו מייחסים חשיבות רבה למצבם הרגשי של המטופלים, כמו גם לסגנון החיים שלהם.מכון ד"ר יפה עזר וממשיך לעזור לאלפי נשים וגברים, להשיב את האיזון ההורמונלי לחייהם ולשדרג באופן משמעותי את איכות חייהם.

ד"ר ישראל יפה – מייסד ומנהל מכון יפה

את מכון יפה הקים בעקבות מחלת סרטן שבנו לקה לאחר שכיהן כרופא משפחה מצליח בניו ג'רזי במשך 12 שנים. בעת שבנו התמודד עם המחלה החליט ד"ר יפה שיעבור טיפולים הוליסטיים וגילה שהם היו יעילים בהרבה מהטיפולים הקונבנציונאלים שנתנו לבנו מיטב הרופאים והמומחים בתחום וכך גם טיפל במטופלים שלו."ההארה שחוויתי שהובילה אותי להתחיל לעסוק בתזונה בריאה, תוספי מזון והורמונים זהים-ביולוגית שריפאו את בני ומטופלים אחרים מהמחלות שלהם. עכשיו, אין דבר יותר טוב עבורי מלשמוע מטופלים שלי מכירים תודה על כך שהם מסוגלים שוב לישון, להרגיש טוב ולתפקד נורמלי. דברים שהם לא הרגישו או יכלו לעשות במשך שנים. אני גאה שהחלטתי ללכת נגד הזרם ולתרגל טיפול בבריאות ולא במחלות"ד"ר יפה טיפל בהצלחה בלמעלה מ20,000 מטופלים, מרצה בארה"ב על שיטת הטיפול הייחודית שלו ובעל מערכת להכשרת רופאים לטיפול בשיטה שהגה.מומחה בטיפול בבלוטת התריס באמצעות שילוב מיוחד של רפואה טבעית וקונבנציונלית ולשיטה יש הצלחה רבה עד היום.ד"ר יפה בעל תואר רפואי של רופא כללי, מהאוניברסיטה ללימודי רפואה בארצות הברית, ניו ג'רזי (University of Medicine and Dentistry of New Jersey).

במשך יותר מעשור הייתי רופא משפחה מצליח.

זה קרה כשבני בן השלוש חלה בסרטן והבנתי שהרפואה הקונבנציונלית, טובה והכרחית ככל שתהיה, לא מתייחסת כיצד לעזור לאדם להיות בריא. אחרי 12 שנים ברפואת משפחה קונבנציונלית, עם צוות בשלושה בתי חולים שונים וזכייה בפרסים, היה לי רגע של הארה. הייתי בעסק של שליטה על מחלות אבל לא בעסק שעוסק בשחזור הבריאות. כשראיתי מה טיפול הוליסטי עשה לבן שלי ואחר כך גם למטופלים שלי, לא פחות מניסים, לא הייתה דרך חזרה ולא הייתי מוכן לוותר על הדרך החדשה רק כדי להתקבל על ידי חבריי הרופאים. קיבלתי את ההשראה להיות רופא משום שרבים מבני משפחתי היו רופאים ואחיות. בתור נער, הייתי הולך איתם ומרגיש גאה במקצוע שלהם. ואז, כשהתעוררתי אחרי 12 שנים של עבודה ברפואה הקונבנציונלית, הבנתי שהייתי חלק מהבעיה. עזרתי לאנשים לשלוט בבעיות שונות כמו: לחץ דם, כולסטרול, עצבים, שינה לקויה, דלקות פרקים, הורמונים וכל מה שמגיע לטיפול של רופא המשפחה אך לא עזרתי לאף אחד מהם להירפא ממחלתם. זאת הייתה ההארה שחוויתי שהובילה אותי להתחיל לעסוק בתזונה בריאה, תוספי מזון והורמונים זהים-ביולוגית שריפאו את בני ומטופלים אחרים מהמחלות שלהם. עכשיו, אין דבר יותר טוב עבורי מלשמוע מטופלים שלי מכירים תודה על כך שהם מסוגלים שוב לישון, להרגיש טוב ולתפקד נורמלי. דברים שהם לא הרגישו או יכלו לעשות במשך שנים. אני גאה שהחלטתי ללכת נגד הזרם ולתרגל טיפול בבריאות ולא במחלות.

הבנתי שבזמן שקיים צורך גדול וברור ברופאי משפחה מיומנים, אני רוצה להתמקד ברפואה אישית, מונעת ופרואקטיבית ולא ברפואה וטיפול אקוטיים. בנוסף, גם רציתי ליהנות מיחסים יותר עמוקים ומתמשכים עם המטופלים שלי.

נראה שכל דבר בעבר שלי הוביל לרגע הזה. ההחלטה שהייתי צריך לעשות הייתה ברורה, אבל זה לא היה קל. ידעתי שמצאתי את הדרך שלי.

מכון יפה - מרפאה לאיזון הורמונלי

המרפאות שלנו ממוקמות ברחוב איסרליש 22 תל אביב קומה 1 בתל אביב ליד קניין עזריאלי וכן בבית שמש.

אנו מספקים יעוץ רפואי בטלפון למטופלים שאין באפשרותם להגיע למרפאה.

הגישה הרפואית שלנו היא מאד הוליסטית. בתהליך האיזון ההורמונלי, אנו מייחסים חשיבות רבה למצבם הרגשי של המטופלים, כמו גם לסגנון החיים שלהם.

מכון ד"ר יפה עזר וממשיך לעזור לאלפי נשים וגברים, להשיב את האיזון ההורמונלי לחייהם ולשדרג באופן משמעותי את איכות חייהם.