למה התרופה לבלוטת התריס לא עובדת?

0 +
שנות ניסיון
% 0
אחוזי הצלחה
0 +
לקוחות מרוצים

לפניכם הסבר למה במקרים מסוימים התרופה לבלוטת התריס לא עובדת.

למה התרופה לבלוטת התריס לא עובדת? תמיד חשבנו שבדיקות דם ל- TSH  אומרות לנו בוודאות אם לאדם הייתה מחלה בבלוטת התריס. מאז שנות השישים, חשבנו שה- TSH מתאר במדויק את כמות הורמוני בלוטת התריס בתאים, אך עכשיו אנחנו לומדים שהוא כנראה לא כל כך חשוב כמו שחשבנו.

מה הורמוני בלוטת התריס אל תאים שונים

הבעיה היא מעברם של הורמוני בלוטת התריס לשני סוגים של תאים: בלוטת יותרת המוח של המוח ושאר תאי הגוף והסיבה היא שהם נכנסים בצורה שונה לשני האזורים הללו. מחקרים עדכניים מראים כעת כי מעברם של הורמוני בלוטת התריס ממחזור הדם אל תוך התאים של הגוף על מנת להרגיש טוב תלוי במנגנון האנרגיה ואילו מעברם של הורמונים אלו לבלוטת יותרת המוח אינו תלוי בכך.

אם הורמוני בלוטת התריס נכנסים בקלות לתוך בלוטת יותרת המוח, TSH יכול להיות נורמלי, אבל באותו הזמן, אם יש בעיית אנרגיה בתאים, הורמוני בלוטת התריס לא יצליחו לעבור ויצרו תת פעילות ברמה התאית בבלוטת התריס. ה- TSH, הורמון מוח עלול להיות תקין, מה שעלול לגרום לרופא שלך לא לבדוק "יותר לעומק" אך האדם עדיין יכול לסבול מתת פעילות של בלוטת התריס משום שה- T3  וה- T4 לא יכולים להיכנס לתאים של הגוף.

תופעות נלוות לשיבוש במעבר הורמונים של בלוטת התריס

תנאים הקשורים לתפקוד מופחת של המיטוכונדריה ומעבר לקוי של הורמוני בלוטת התריס שמטרתם להעביר את הורמוני בלוטת התריס לתוך התאים על מנת שיעשו את עבודתם, כוללים: עמידות לאינסולין, סוכרת, השמנת יתר, דיאטה חמורה, דיכאון, חרדה, דיכאון דו קוטבי, מחלות ניווניות, תסמונת עייפות כרונית, פיברומיאלגיה, מיגרנות, דלקות כרוניות, חרדה, מחלות לב וכלי דם, רמות כולסטרול וטריגליצרידים גבוהות. תנאים אלה יכולים להפוך בדיקות דם סטנדרטיות ללא אמינות בעת קביעה אם לאדם יש מחלה בבלוטת התריס.

זה יכול להיות מתאים לקחת תרופה לבלוטת התריס בתנאים לעיל, גם אם בדיקת הדם מראות שרמות ה- TSH תקינות. נטילת הורמוני בלוטת התריס עם TSH נורמלי תלויה בתוצאות של בדיקות אחרות, היסטוריה רפואית וממצאים פיזיים.

סיכום קצר זה לקוח ממחקר שפורסם בנוגע למעבר הורמוני בלוטת התריס לרקמות התא על ידי קנט הולטורף, MD  Journal of Restorative Medicine 2014; 3 דפים 53-68 (הכולל 205 אזכורים רפואיים שפרסמו).

תודה לרוקח ולמנהל המדעי אייל צור מסופר פארם פרופשיונל, ששלח לי את המחקר ועוד מאמרים רפואיים רבים חשובים אחרים.

לבירור ובדיקה למה התרופה לבלוטת התריס לא עובדת במקרה שלכם ניתן להשאיר פרטים באתר או להתקשר אלינו ל-03-6909360 ולתאם שיחה עם ד"ר יפה ולהתייעץ בנוגע למצבך.

תוכן עניינים