השימוטו טיפול טבעי

0 +
שנות ניסיון
% 0
אחוזי הצלחה
0 +
לקוחות מרוצים

מחלת השימוטו (Hashimoto's disease) היא הגורם העיקרי לתת פעילות של בלוטת התריס (תת-תריסיות) – הפרעה שבה בלוטת התריס לא מייצרת את ההורמונים שלה (T4 ו- T3), במידה שמספיקה למענה על כל צרכי הגוף עליהם היא אחראית.

המחלה פוגעת בעיקר בנשים, אצלן היא פורצת לעיתים קרובות כבר בגילאים צעירים שבין 20 ל-30 וסביב גיל המנופאוזה. זוהי מחלה אוטואימונית, שבה מערכת החיסון פועלת באופן פרדוקסלי נגד בלוטת התריס ומשלחת בה נוגדנים שתוקפים את התאים שלה והורסים אותם. בהיותה מחלה פרוגרסיבית, הפגיעה בבלוטה ממשיכה להתפתח עם ההתקדמות בגיל.
ככל שהפרת האיזון ההורמונלי שנגרם עקב הפעילות המופחתת של הבלוטה גדול יותר, כך הסימפטומים מורגשים יותר ובמקרים קיצוניים, עלולים לפגוע באופן משמעותי באיכות החיים.

מחלת השימוטו טיפול

מחלת השימוטו – טיפול קונבנציונלי

הטיפול העיקרי שמציעה הרפואה הקונבנציונלית הוא טיפול תרופתי שמחקה את הורמון בלוטת התריס, לרוב, באמצעות הצורה הסינתטית של הורמון התירוקסין (T4), שנקראת לֵבוֹתירוֹקְסין, ובשמותיה המסחריים, אלטרוקסין, או יותירוקס. טיפול זה נועד להשלים את החסר ההורמונלי.
מאחר שהדרך הטבעית של הגוף לייצר הורמון T3 היא על ידי המרה של T4 שמתבצעת בעיקר בכבד, הנחת הבסיס של הטיפול היא, שאם מספקים לגוף את הורמון ה-T4, הוא כבר יודע כיצד לייצר ממנו לבד את הכמות הדרושה של T3.
אבל, אחת הבעיות עם הגישה הטיפולית הזאת היא, שאנשים רבים אינם מייצרים מספיק מהאנזים האחראי על המרת T4 ל- T3, שהוא הצורה הפעילה של הורמון בלוטת התריס ולכן, ממשיכים להרגיש לא טוב אף על פי שבדיקות הדם שלהם מראות שרמת ההורמון שלהם בדם היא תקינה ומאוזנת.

מחלת השימוטו - טיפול טבעי ויתרונותיו

בהרבה מאד מקרים יש לטיפולים טבעיים יתרונות גדולים מאד בהשוואה לשיטות טיפול קונבנציונליות, אך במקרה של מחלת השימוטו, זה נכון פי כמה וכמה.

הסיבה לכך היא, שהטיפול הקונבנציונלי מתייחס להיבט צר להחריד של הבעיה ומתעלם משורה ארוכה של גורמים נוספים המשפיעים על תפקוד הבלוטה.

השימוטו טיפול טבעי – איך זה עובד?

במרפאה לאיזון הורמונלי של דר' ישראל יפה, הטיפול מתבסס על אבחון מקיף מאד, אשר מעבר לבדיקות דם כולל גם בדיקות של רוק ושל צואה במטרה לאתר בעיות בכל אחד מן ההיבטים המשפיעים על תפקוד בלוטת התריס:

  • מערכת החיסון
  • מערכת העיכול
  • אוכלוסיית חיידקי המעי
  • חסרים במינרלים וויטמינים שונים.
  • חוסר איזון הורמונלי הנובע מתפקוד בלוטת האדרנל, האחראית על ייצור אדרנלין וקורטיזול ובנוסף, רמות לא תקינות של הורמוני המין, פרוגסטרון ואסטרוגן.

כל אלה מנהלים יחסי גומלין עם בלוטת התריס ומשפיעים עליה באופן ישיר או עקיף. לאחר קבלת התמונה המלאה, מותאמת תכנית טיפול אישית העונה על צרכיו של המטופל.

עקרונות הטיפול הטבעי בבלוטת התריס לפי דר' ישראל יפה

  • שימוש בטיפול תרופתי המבוסס על הורמונים זהים-ביולוגית, כלומר, כאלה שהמבנה שלהם נאמן למבנה המקורי של הורמוני בלוטת התריס.
  • התאמת תכנית תזונתית לחיזוק ואיזון אוכלוסיית חיידקי המעי, שהם חיוניים ביותר לתפקוד תקין של מערכת העיכול ושל מערכת החיסון. לשתי המערכות הללו יש השפעה מרחיקת לכת על איכות התפקוד של בלוטת התריס.
  • אימוץ אורח חיים בריא, אשר מלבד תזונה מאוזנת, שם דגש גם על הפחתת סטרס נפשי, על הכנסת פעילות גופנית לשגרת החיים, ועל היבטים נוספים.

שמי דר' ישראל יפה, בעל ניסיון של עשרות שנים כרופא כללי ומאמין גדול בסגולותיו המרפאות של הטבע וברפואה הוליסטית. בקליניקה שלי, אני משלב בין ערוצי טיפול קונבנציונליים לבין שיטות טיפול טבעיות.

אם את או אתה סובלים ממחלת השימוטו, אני מזמין אתכם לגלות אפשרויות טיפול שכנראה עוד לא ניסיתם.

צרו קשר:

בטלפונים 052-322-1898, 072-242-2022  | בפקס 077-555-8958 | באימייל dryaffa@gmail.com
או השאירו את פרטיכם
כאן.

השימוטו טיפול

תוכן עניינים